1. Дискусійна платформа

 Дистанційні уроки такі короткі, не всіх учнів видно, ще й техніка інколи підводить. То чи слід зберігати стандартну структуру уроку? Які етапи є обов'язковими? Як можна деякі з них змінити для підвищення ефективності? 

Шановні колеги, залишайте свої думки в коментарях!!!

3 коментарі:

Савицька Тамара Олександрівна сказав...

Мені сподобалось, коли пропало світло, як Лесична Л.А. проводила урок у вайбер. Можна взяти на замітку.

Савицька Тамара Олександрівна сказав...

Можна запропонувати дітям, що сьогодні на уроці будемо героями з казок чи мультиків. Змініть свою авотарку відповідно до тематики. Відразу побачимо їх настрій і звертатися до них відповідно до фото чи підпису. Думаю, це спілкування їх зацікавить. Знайшли фото, змінили підпис- вже є знання з інформатики.

Орлова Галина сказав...

Вважаю, що до структури уроку необхідно підходити творчо,
але завжди памятати, що урок має початок і кінець. Обовязковими етапами, на мою думку, є емоційна готовність, мотивація, цілепокладання і рефлексія. Всі решта етапи уроку залежить від його типу. Під час дистанційних уроків, з метою підвищення ефективності, пропоную перевірку домашнього завдання, контроль і самоконтроль винести на онлайн-тести, використовуючи платформу «На урок» або скористатися Online Test Pad, склавши власні тести.