Шановні педагоги Верхівцевського ліцею №1! Розпочинаємо роботу педагогічної ради, перший етап якої пройде у форматі онлайн-щоденника! Запрошуємо до співпраці! Прохаємо брати активну участь в обговоренні ключових питань!
Мета:
опрацювати загальні принципи та теоретичні засади організації дистанційного навчання;
ознайомитися із засобами організації ефективного комунікативного простору;
ознайомитися з сучасними інструментами та шляхами їх інтеграції в дистанційний урок.
Сторінка для обміну інформацією
Шановні колеги!
Залишайте корисні посилання та власні думки у коментарях на цій сторінці!
Корисні сервіси та ідеї: -Повідомте учням про інші навчальні ресурси. Наведу лише одну – Mozabook, адже на час карантину ця бібліотека безкоштовна для всіх. Там, зокрема, є багато візуалізацій (зокрема і тривимірних) – здебільшого з природничих предметів, але не тільки. -Pablet можна використовувати і для оцінювання робіт з образотворчого мистецтва (виходить галерея робіт). -Інструмент для уроків фізики – PhET -Інстумент для складання електричних кіл – Circuit Lab -Програма для перевірки мовних вправ – IXl -Розумники – платформа для початкової школи, на період карантину дає безкоштовний доступ -Інструмент для створення музики – Music Lab.
учні на дистанційному навчанні обов’язково проходять формувальне, поточне й підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання; результати оцінювання фіксуються в класних журналах і свідоцтвах досягнень; оцінювання можна проводити за системою, визначеною законодавством, або за власною шкалою закладу освіти. У другому випадку в школи мають бути правила переведення такої шкали до системи оцінювання, визначеної законодавством; оцінювання може відбуватися очно або дистанційно, але з дотриманням академічної доброчесності.
9 коментарів:
35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/
Корисні сервіси та ідеї:
-Повідомте учням про інші навчальні ресурси. Наведу лише одну – Mozabook, адже на час карантину ця бібліотека безкоштовна для всіх. Там, зокрема, є багато візуалізацій (зокрема і тривимірних) – здебільшого з природничих предметів, але не тільки.
-Pablet можна використовувати і для оцінювання робіт з образотворчого мистецтва (виходить галерея робіт).
-Інструмент для уроків фізики – PhET
-Інстумент для складання електричних кіл – Circuit Lab
-Програма для перевірки мовних вправ – IXl
-Розумники – платформа для початкової школи, на період карантину дає безкоштовний доступ
-Інструмент для створення музики – Music Lab.
– Як проводити оцінювання?
Є кілька пунктів:
учні на дистанційному навчанні обов’язково проходять формувальне, поточне й підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання;
результати оцінювання фіксуються в класних журналах і свідоцтвах досягнень;
оцінювання можна проводити за системою, визначеною законодавством, або за власною шкалою закладу освіти. У другому випадку в школи мають бути правила переведення такої шкали до системи оцінювання, визначеної законодавством;
оцінювання може відбуватися очно або дистанційно, але з дотриманням академічної доброчесності.
https://osvitoria.media/experience/lajfhaky-z-dystantsijnogo-navchannya-najkrashhyj-dosvid-uchyteliv/
https://osvitoria.media/experience/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/
https://youtu.be/ys2nyMtdQAs
https://hoippo.km.ua/?page_id=1409
Дописати коментар