3. Дистанційне навчання дітей з ООП

7 коментарів:

Инга сказав...

https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/

Бобир Людмила сказав...

Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів

https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/

Юлія Нудищук сказав...

https://osvitoria.media/experience/lajfhaky-z-dystantsijnogo-navchannya-inklyuziya/

Юлія Нудищук сказав...

https://naurok.com.ua/post/inklyuziya-na-vidstani-chi-e-kontakt

Юлія Нудищук сказав...

http://zakinppo.org.ua/centri/oblasnij-resursnij-centr-z-pidtrimki-inkljuzivnoi-osviti/metodichni-materiali/5818-robota-asistenta-pedagoga-pid-chas-karantinu

Малишева Анна сказав...

Дистанційне навчання для учнів з ООП можна застосовувати, спираючись на чотири головні принципи дистанційного навчання:

1. Принцип інтерактивності: усі діти класу мають навчатися разом, але з допомогою комп’ютерно-інформаційного середовища. Тобто, дитина з ООП має продовжити контактувати з однокласниками, учителями, асистентом вчителя. Але тут варто враховувати технічні можливості та наявність інтернету в учня.
2. Принцип індивідуального підходу: обов’язково треба враховувати особливості нозології дитини для того, щоб вона ефективніше продовжила навчання, адже діти з ООП дуже різні і мають різний рівень пізнавальних можливостей.
3. Принцип диференціації: дистанційне навчання передбачає навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання. Цей принцип також важливий при оцінюванні учнів.
4. Принцип пластичності: навчання має відбуватися в необхідному темпі учня, тут також треба враховувати особливості нозології дитини.
Тому в умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя:
 організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
 забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;
 координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;
 здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;
 забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
 забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;
 асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;
 надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.

Малишева Анна сказав...

Чудовий онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл! Раджу!

https://www.youtube.com/watch?v=XVLibJHay34 - 1 частина
https://www.youtube.com/watch?v=L2TlmoBsW_Y - 2 частина