Шановні педагоги Верхівцевського ліцею №1! Розпочинаємо роботу педагогічної ради, перший етап якої пройде у форматі онлайн-щоденника! Запрошуємо до співпраці! Прохаємо брати активну участь в обговоренні ключових питань!
Мета:
опрацювати загальні принципи та теоретичні засади організації дистанційного навчання;
ознайомитися із засобами організації ефективного комунікативного простору;
ознайомитися з сучасними інструментами та шляхами їх інтеграції в дистанційний урок.
Дистанційне навчання для учнів з ООП можна застосовувати, спираючись на чотири головні принципи дистанційного навчання:
1. Принцип інтерактивності: усі діти класу мають навчатися разом, але з допомогою комп’ютерно-інформаційного середовища. Тобто, дитина з ООП має продовжити контактувати з однокласниками, учителями, асистентом вчителя. Але тут варто враховувати технічні можливості та наявність інтернету в учня. 2. Принцип індивідуального підходу: обов’язково треба враховувати особливості нозології дитини для того, щоб вона ефективніше продовжила навчання, адже діти з ООП дуже різні і мають різний рівень пізнавальних можливостей. 3. Принцип диференціації: дистанційне навчання передбачає навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання. Цей принцип також важливий при оцінюванні учнів. 4. Принцип пластичності: навчання має відбуватися в необхідному темпі учня, тут також треба враховувати особливості нозології дитини. Тому в умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя: організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання; забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами; координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо; здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання; забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання; забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами; асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів; надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.
7 коментарів:
https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/
Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів
https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/
https://osvitoria.media/experience/lajfhaky-z-dystantsijnogo-navchannya-inklyuziya/
https://naurok.com.ua/post/inklyuziya-na-vidstani-chi-e-kontakt
http://zakinppo.org.ua/centri/oblasnij-resursnij-centr-z-pidtrimki-inkljuzivnoi-osviti/metodichni-materiali/5818-robota-asistenta-pedagoga-pid-chas-karantinu
Дистанційне навчання для учнів з ООП можна застосовувати, спираючись на чотири головні принципи дистанційного навчання:
1. Принцип інтерактивності: усі діти класу мають навчатися разом, але з допомогою комп’ютерно-інформаційного середовища. Тобто, дитина з ООП має продовжити контактувати з однокласниками, учителями, асистентом вчителя. Але тут варто враховувати технічні можливості та наявність інтернету в учня.
2. Принцип індивідуального підходу: обов’язково треба враховувати особливості нозології дитини для того, щоб вона ефективніше продовжила навчання, адже діти з ООП дуже різні і мають різний рівень пізнавальних можливостей.
3. Принцип диференціації: дистанційне навчання передбачає навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання. Цей принцип також важливий при оцінюванні учнів.
4. Принцип пластичності: навчання має відбуватися в необхідному темпі учня, тут також треба враховувати особливості нозології дитини.
Тому в умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя:
організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;
забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;
координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;
здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;
забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;
забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;
асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;
надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.
Чудовий онлайн-курс для вчителів та керівників шкіл! Раджу!
https://www.youtube.com/watch?v=XVLibJHay34 - 1 частина
https://www.youtube.com/watch?v=L2TlmoBsW_Y - 2 частина
Дописати коментар