Шановні педагоги Верхівцевського ліцею №1! Розпочинаємо роботу педагогічної ради, перший етап якої пройде у форматі онлайн-щоденника! Запрошуємо до співпраці! Прохаємо брати активну участь в обговоренні ключових питань!
Мета:
опрацювати загальні принципи та теоретичні засади організації дистанційного навчання;
ознайомитися із засобами організації ефективного комунікативного простору;
ознайомитися з сучасними інструментами та шляхами їх інтеграції в дистанційний урок.
3.9. Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки фахівців за дистанційною формою навчання у ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО включають проміжний (тематичний, модульний), підсумковий та інші визначені ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО контролі знань, умінь та навичок, набутих студентом, учнем (вихованцем), слухачем у процесі навчання
Особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів
використання опитувальників та їх адаптація; підготовка розгорнутих запитань на перевірку засвоєння матеріалу; забезпечення послідовності у чергуванні викладання матеріалу та інтерактивного опитування; додаткова увага до аспекту самооцінювання учнями власної навчальної діяльності; достатній час на відповіді учнів; анонімне опитування учнів (за потреби); використання оцінювання як інструменту кращого розуміння процесу учіння; заохочення конструктивної критики (що працює, що не працює) з боку учнів.
Особливості оцінювання учнів під час дистанційного навчання: роз’яснення МОН https://www.06277.com.ua/news/2930021/osoblivosti-ocinuvanna-ucniv-pid-cas-distancijnogo-navcanna-rozasnenna-mon
Формувальне оцінювання спрямоване на подальше навчання (це оцінювання «для навчання»). Воно надає інформацію про поступ у навчанні учня, дає вчителю змогу вносити корективи в індивідуальні навчальні траєкторії, щоб якнайкраще задовольняти потреби учня або класу в навчанні. Завдяки зворотному зв’язку, орієнтованому на результати навчання, учні матимуть чіткіше уявлення про те, що їм потрібно зробити, щоб поліпшити свою успішність у майбутньому. Відеолекція пропонує зразок компетентнісного типу завдань, що передбачають поєднання уроків мови й літератури довкола програмного матеріалу. І все це — на засадах формувального оцінювання з використанням інструментів сайту goformative.com. https://osvitoria.media/experience/goformative/
Важливо, щоб уроки приносили задоволення і вчителю, і учням. Для цього потрібно не лише створити цікавий контент, а й оперативно оцінити старання кожного учасника в процесі роботи. Знайомимо з помічниками: онлайн-інструменти для оцінювання учнів Word Wall та Socrative. Вони вдихнуть легкість в освітній процес і підвищать градус зацікавленості школярів. https://osvitoria.media/experience/online-evaluation/
Оцінювання під час дистанційного навчання (роз'яснення МОН) https://www.google.com/amp/s/pedpresa.com.ua/201954-otsinyuvannya-v-umovah-dystantsijnogo-navchannya-roz-yasnennya-mon.html%3famp
Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.
11 коментарів:
3.9. Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки фахівців за дистанційною формою навчання у ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО включають проміжний (тематичний, модульний), підсумковий та інші визначені ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО контролі знань, умінь та навичок, набутих студентом, учнем (вихованцем), слухачем у процесі навчання
Особливості дистанційного оцінювання навчальної діяльності учнів
використання опитувальників та їх адаптація;
підготовка розгорнутих запитань на перевірку засвоєння матеріалу;
забезпечення послідовності у чергуванні викладання матеріалу та інтерактивного опитування;
додаткова увага до аспекту самооцінювання учнями власної навчальної діяльності;
достатній час на відповіді учнів;
анонімне опитування учнів (за потреби);
використання оцінювання як інструменту кращого розуміння процесу учіння;
заохочення конструктивної критики (що працює, що не працює) з боку учнів.
Оцінювання під час дистанційного навчання
http://www.lyceum-cn.org/1.ocinjuvannja_pid_chas_distancijnogo_navchannja.pdf
Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/
Оцінювання при дистанційному навчанні
https://teach-hub.com/otsiniuvannia-pry-dystantsiynomu-navchanni/
Особливості оцінювання учнів під час дистанційного навчання: роз’яснення МОН
https://www.06277.com.ua/news/2930021/osoblivosti-ocinuvanna-ucniv-pid-cas-distancijnogo-navcanna-rozasnenna-mon
Формувальне оцінювання спрямоване на подальше навчання (це оцінювання «для навчання»). Воно надає інформацію про поступ у навчанні учня, дає вчителю змогу вносити корективи в індивідуальні навчальні траєкторії, щоб якнайкраще задовольняти потреби учня або класу в навчанні. Завдяки зворотному зв’язку, орієнтованому на результати навчання, учні матимуть чіткіше уявлення про те, що їм потрібно зробити, щоб поліпшити свою успішність у майбутньому. Відеолекція пропонує зразок компетентнісного типу завдань, що передбачають поєднання уроків мови й літератури довкола програмного матеріалу. І все це — на засадах формувального оцінювання з використанням інструментів сайту goformative.com.
https://osvitoria.media/experience/goformative/
Важливо, щоб уроки приносили задоволення і вчителю, і учням. Для цього потрібно не лише створити цікавий контент, а й оперативно оцінити старання кожного учасника в процесі роботи. Знайомимо з помічниками: онлайн-інструменти для оцінювання учнів Word Wall та Socrative. Вони вдихнуть легкість в освітній процес і підвищать градус зацікавленості школярів.
https://osvitoria.media/experience/online-evaluation/
Оцінювання під час дистанційного навчання (роз'яснення МОН)
https://www.google.com/amp/s/pedpresa.com.ua/201954-otsinyuvannya-v-umovah-dystantsijnogo-navchannya-roz-yasnennya-mon.html%3famp
Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.
Дописати коментар